Mutilator's Blog

Not another WordPress blog

Ηλίθιοι Έλληνες Κορόιδα! March 20, 2009

Filed under: economy — mutilator @ 04:36
Tags: ,

 

Ναι μου ήρθε και εμένα αυτό το ηλίθιο chain mail που λέει ότι είμαι κορόιδο για τους τάδε λόγους.

Και το λέω ηλίθιο γιατί δεν με αφορά, απλά.

Εξηγούμαι:

  • Δεν πληρώνω 50 λεπτά το νερό, ποτέ δεν έπαθα κάτι από τις βρύσες που ήπια,αλλά επειδή τα τελευταία 2 χρόνια γουστάρω να πίνω εμφιαλωμένο, το αγοράζω από τα supermarket στην τιμή των 20 λεπτών! (ναι τόσο βγαίνει το 6×1,5 λίτρο και τα μικρά του μισού) 
  • Αν θέλω να αθληθώ πάω στο δημοτικό gym με 20 ευρώ το μήνα, άλλο που θέλω να βλέπω και κανένα γκομενάκι και δεν πάω. Επίσης αν θέλω να παίξω μπασκετ, ποδόσφαιρο με εξυπηρετούν τα γήπεδα του μπασκετ μια χαρά.Χρώσταγα πουθενά 5 ευρώ την ώρα?
  • Καφέ δεν πίνω ή μάλλον τον έκοψα γιατί δεν μου προσφέρει τίποτα σαν ρόφημα και δεν μου αρέσει.Ακριβώς! Δεν εξασκώ το εθνικό σπορ της πόσης καφέ.
  • Ποτό δεν πίνω για τον ίδιο λόγο. Αν είναι να πιω θα ξεκινήσω από το σπίτι, ή θα παίζει τραπέζι με μπουκάλι που συμφέρει οικονομικά ή πάω και πίνω μπύρα με 5 ευρω ή παίρνω απλά νερό.Δεν κατάλαβα γιατί είναι υποχρεωτικό το ποτό για να διασκεδάσω? (Όπως και το τσιγάρο βέβαια)
  • Όσα φροντιστήρια και να πας δεν σου κάνουν τίποτα αν δεν το έχεις μέσα σου να διαβάσεις και να μάθεις.Τέλος.
  • Για την ΕΡΤ δεν συμφωνώ αλλά μέχρι να τροφοδοτήσω το σπίτι μου από εναλλακτικό φορέα θα το πληρώνω.
  • Δεν δέχομαι να πληρώνω φόρους και δεν πληρώνω όποτε μπορώ.
  • Τα γκαλοπ είναι ωραία για να χαζεύεις στο διάλλειμα σου.
  • Δεν δέχομαι καμιά πλύση. Δεν παρακολουθώ τηλεοπτικά προγράμματα.(λίγο cnn και bloomberg)
  • Τα βιβλία δεν παίζουν ρόλο, όποιος θέλει να μάθει θα τη βρει την άκρη του. Τα σχολικά βιβλία είναι μόνο για το διαγώνισμα του τετραμήνου.
  • Αυτό με τις απαλλαγές, μαγγιά τους. Και εγώ θα το έκανα. Τι είμαι κανένας φυλακισμένος καταδικασμένος σε ετήσια εθελοντική αγγαρεία?
  • Για τους αιώνιους φοιτητές είχα ψιλοπιστεί αλλά ρε μεγάλε πόσα χρόνια θες για τη γαμωσχολή σου? Καλά η άβουλη μάζα είναι λίγο Λιακοπουλέικη, αν και υπάρχει συνηδειτά από τον καθένα όπως πιστεύω.Στο συνδικαλισμό φυσικά και είναι διεφθαρμένοι πάρα πολλοί.Φυσικά και πληρώνω ακριβά το ιντερνετ γιατί είμαι στην Ελλάδα. Και στην Βουλγαρία πιο ακριβό είναι. Και για τους δρόμους αυτούς έχουμε, πήγαινε πιο αργά αμα δεν γουστάρεις. Και στην Νεα Υορκη που ο δρομος είναι πιο ισιος και απο το ξυλο του γραφειου μου, και εκει εχουν παράπονα για τους δρόμους. Και εγώ σε ιδιωτικό θα εστελνα το παιδί μου με αυτα που εζησα στο δημοσιο, so fucken what?


ΦΥΣΙΚΑ και σας αξιζει, αυτη ειναι η διαφορα σας με καποιους ανθρωπους.

Αντε γεια κορόιδα, δειτε τον καιρο με την Πετρουλα. (η οποία εδώ κάνει καριέρα, ενώ σε μια άλλη πιο ανεπτυγμένη χώρα, απλά θα έπαιζε σε μια τσόντα)

 

One Response to “Ηλίθιοι Έλληνες Κορόιδα!”

  1. M Says:

    Πες τα χρυσόστομε!!
    Πρόσθεσε όμως και για τα κινητά κάτι.
    Δεν δίνω φράγκο για τα κινητά γιατί δεν τα χρειάζομαι.


Leave a Reply

